YTP:n jäsenyritys Lakeuden Ympäristöhuolto Oy palkittiin Etelä-Pohjanmaalla

Etelä-Pohjanmaan Yrittäjät on valinnut 5.12.2014 Lakeuden Ympäristöhuolto Oy:n Maakunnalliseksi vuoden yrittäjäksi 2014.

Etelä-Pohjanmaan Yrittäjät on valinnut 5.12.2014 Lakeuden Ympäristöhuolto Oy:n Maakunnalliseksi Vuoden Yrittäjäksi 2014. Seinäjokelainen Lakeuden Ympäristöhuolto on erikoistunut kierrätykseen. Se käsittelee teollisuuden ja kaupan sekä rakennusalan jätteitä, joista se valmistaa ensisijaisesti uutta raaka-ainetta ja toissijaisesti energiaa.

Marianne ja Timo Hirsimäki vastaanottivat yrittäjäpatsaat kunnianosoituksena menestyksekkäästä työstä.

Yritysesittely

Lakeuden Ympäristöhuolto Oy on pohjalainen perheyritys, joka on erikoistunut nykyaikaiseen jätehuoltoon ja kierrätykseen. Se tarjoaa yrityksille, kaupalle, teollisuudelle ja rakennustoiminnalle kokonaisvaltaista jätehuoltoa.

Asiakastyö lähtee paremman ympäristön puolesta ja se alkaa jätehuoltosuunnitelmasta. Lähes kaikki materiaali voidaan kierrättää. Tarvitaan vain tehokasta lajittelua ja materiaalien käsittelyä. Lakeuden Ympäristöhuolto on kierrätyksen erikoisammattilainen, joka palvelee asiakkaitaan aina ammattitaidolla ja laadukkaasti.

Katso yritysesittelyvideo