YTP kokosi toiseksi suurimman maadelegaation purkualan vuosikonventioon

YTP:n sisällä toimiva Suomen Purkuliikkeiden liitto FDA kokosi Suomen maadelegaation eurooppalaisen purkualan kattojärjestön European Demolition Association EDA:n vuosikonventioon Skotlantiin. Tänä vuonna konvention teema ”Innovating Together” näkyi muun muassa konferenssipuheenvuoroissa.

Tapahtuma on vuoden tärkein kokoontuminen purkualan yhdistyksille, urakoitsijoille, laitetoimittajille, suunnittelijoille, hallinnolle ja muille toimijoille verkostoitumiseen ja uusimman tiedon hankkimiseen. Konferenssin lisäksi näyttelyalue, round table -keskustelut sekä vapaa-ajan verkostoituminen pitivät kaikki yli 150 osallistujaa liikkeellä. Suomesta osallistujia oli yhteensä 18 henkeä kahdeksasta eri yrityksestä ja yhdistyksestä.

FDA ja VTT:n osallistujat kokoontuivat paikan päällä myös yhteiseen keskusteluun pohtimaan Suomen purkualan tilannetta. YTP:n purkujaosto valmistelee keskustelujen pohjalta tavoitteita tulevalle kaudelle.