YTP hakee asiantuntijaa

YTP hakee innostunutta asiantuntijaa monipuolisiin ja vaikuttaviin edunvalvontatehtäviin. Hakuaika päättyy 31.5.

YTP:n asiantuntijana pääset luomaan pelisääntöjä ja toimintaympäristöä, jotka edistävät kiertotalouden kehittymistä Suomessa. Olet kiinnostunut teollisuuden menestymisestä ja uudistamisesta niin Suomessa kuin myös EU-tasolla. Tehtävä on monipuolinen ja tarjoaa asiantuntijalle mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä vaihtelevissa hankkeissa ja verkostoissa.

YTP:n asiantuntijana

• Osallistut monipuolisiin kiertotalouden kehitys- ja selvityshankkeisiin
• Vaikutat lainsäädäntöön ja muuhun toimialan sääntelyyn
• Rakennat yhteistyöverkostoja ja lisäät toimialan ja YTP:n näkyvyyttä
• Toimit tiiviissä yhteistyössä jäsenyritysten ja niiden asiantuntijoiden kanssa
• Hoidat ja kehität YTP:n viestintää vaikuttajille, jäsenistölle ja medialle
• Seuraat oman vastuualueesi EU-asioita ja osallistut kierrätysalan eurooppalaiseen yhteistyöhön

Sinulla tulee olla kokemusta vaikuttamistyöstä ja -viestinnästä. Kiertotalous- ja ympäristöalan kokemus on eduksi, erityisesti yritysten ja teollisuuden tai rakentamisen näkökulmasta.

Hallitset sidosryhmätyöskentelyn. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot ja olet sujuva esiintyjä. Sinulla on kyky tehdä vaikuttavaa viestintää eri kohderyhmille, niin jäsenistölle kuin päättäjille. Tartut toimeen ja sinulla on käytännönläheinen asenne ja ote tekemiseen. Kyky hahmottaa kokonaisuuksia, analysoida tietoa ja taito pelkistää ydinviestejä ovat ehdoton edellytys tehtävässä onnistumiselle.

Parhaimmat valmiudet tehtävän menestykselliseen hoitamiseen antaa soveltuva korkeakoulututkinto yhdistettynä työkokemukseen esimerkiksi konsultoinnin, edunvalvonnan, kiertotalouden tai vaikuttajaviestinnän parista. Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomea ja englantia.

Tarjoamme toistaiseksi voimassa olevan työsuhteen ja modernin työympäristön. Viihtyisät työtilamme sijaitsevat Helsingin keskustassa (Eteläranta 10).

Mikäli yllä oleva kuvaus innostaa, jätä hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja CV:si osoitteessa www.mercuriurval.fi viimeistään 31.5.2021. Löydät tehtävän myös viitenumerolla FI-16116. Lisätietoja tehtävästä antaa Mercuri Urvalin konsultti Tarja Oinonen, puh. 050 531 4864.

YTP