AJANKOHTAISTA | KALENTERI

Purkualan päätapahtuma Wienissä 7.-9.6. – tule mukaan!

Ympäristöteollisuus ja -palvelut YTP:ssä toimiva Suomen Purkuliikkeiden liitto FDA järjestää jälleen jo perinteeksi muodostuneen delegaation eurooppalaisen purkualan kattojärjestön European Demolition Association EDA:n vuosikonventioon.

FDA kutsuu mukaan kaikki suomalaiset purkualan toimijat. Tapahtuma on vuoden tärkein kokoontuminen purkualan yhdistyksille, urakoitsijoille, laitetoimittajille, suunnittelijoille, hallinnolle ja muille toimijoille verkostoitumiseen ja uusimman tiedon hankkimiseen. Messutapahtuma rakentuu ”Demolition and Decontamination” -teeman ympärille.

Ohjelma jakautuu perinteisesti ammattilaisille tarkoitettuun ohjelmaan, seuralaisille tarkoitettuun ohjelmaan sekä kaikille yhteisiin tapahtumiin. Torstaina on perinteiden mukaisesti työryhmäkokouksia, hallituksen kokous sekä vuosikokous ja kaikille avoin cocktailtilaisuus. Perjantaina on varsinainen konferenssipäivä, jonka aikana seuralaisille on päivämatka Wienin ympäristössä. Illalla kaikki voivat osallistua Gala-illallisille. Lauantaiksi kaikille on varattu ohjelmaa Wieniin tutustumiseksi.

Ilmoittamalla tietosi myös YTP:lle, saat halvimman mahdollisen rekisteröintimaksun!

Ilmoittautuminen

Maaliskuun loppuun asti on voimassa edullisempi ennakkorekisteröinti tapahtumaan. FDA:n jäsenet saavat tuntuvan alennuksen rekisteröintimaksusta ammattilaisohjelmaan. Jokainen osallistuja varaa itse tapahtumaan liittyvät lennot ja majoituksen. Konferenssi järjestetään Vienna Marriott hotellissa, jonne voi tehdä huonevarauksen suoraan EDA:n sivujen kautta.

Kysy lisätietoja:
Riikka Kinnunen

Ohjelma, maksut ja muut tiedot myös järjestäjältä:
EDA:n www-sivut

Tapahtuma-aika