AJANKOHTAISTA | KALENTERI

21.11.2017 Ygoforum-seminaari ”Suojarakenteet pohjaveden suojelussa & Kiertotalous viherrakentamisessa”

YTP järjestää yhteistyössä Ygoforumin kanssa seminaarin tiistaina 21.11.2017 klo 9-15.45 Syken auditoriossa Helsingissä.

Ygoforum on laaja-alainen ja puolueeton jäte- ja sivutuotemateriaalien infrarakennuskäytön sekä suojausrakenteiden yhteistyöforum (www.ygoforum.fi/). Ygoforumin seminaareja on järjestetty vuosittain jo yli kymmenen vuoden ajan. Seminaarit toimivat paitsi alan ajankohtaiskatsauksina, myös viranomaisten, tutkijoiden, konsulttien, urakoitsijoiden sekä muiden alan asiantuntijoiden kohtaamispaikkana.

Vuoden 2017 seminaarissa käsitellään pohjaveden suojausrakenteita ja viherrakentamista.

Seminaarin osallistumismaksu on 75 €/henkilö (alv 0 %) ja se sisältää aamu- ja iltapäiväkahvit. Laskun lähetämme seminaarin jälkeen.

Valtion organisaatioiden henkilöstö voi osallistua seminaariin myös videoyhteyden kautta ja tällöin osallistuminen on maksutonta. Tarkemmat tiedot videoyhteyden kautta osallistumisesta lähetetään ilmoittautuneille ennen seminaaria.

Opiskelijoille on 10 hengen maksuton opiskelijakiintiö.

Tervetuloa kuulemaan viimeisiä tietoja sekä viranomaisten, tutkijoiden että käytännön toteuttajien näkökulmasta!

Ilmoittautumiset seminaariin viimeistään 14.11.2017 seuraavasta linkistä: https://my.surveypal.com/Ygoforum_seminaari_2111_2017_ilmoittautumislomake

Lisätietoja seminaarin sisällöstä: Margareta Wahlström, YGOFORUMin sihteeri, margareta.wahlstrom(at)vtt.fi

Lisätietoja käytännön järjestelyistä: Sirpa Komulainen, Ympäristöteollisuus ja -palvelut YTP ry, sirpa.komulainen(at)ytpliitto.fi

Tapahtuma-aika