AJANKOHTAISTA | KALENTERI

14.11.2018 Ygoforum-seminaari ”Kestävä infrarakentaminen”

YTP, Ygoforum ja Liikennevirasto järjestävät yhdessä seminaarin Pasilan virastotalossa Helsingissä.

Seminaarissa käsitellään kestävää infrarakentamista. Tervetuloa kuulemaan viimeisiä tietoja sekä viranomaisten, tutkijoiden että käytännön toteuttajien näkökulmasta!

Ilmoittautumiset 7.11.2018 mennessä seuraavasta linkistä: https://my.surveypal.com/Ygoforum-seminaari-14.11.2018-ilmoittautuminen

Seminaarin osallistumismaksu on 75 €/henkilö (alv 0 %) ja se sisältää aamu- ja iltapäiväkahvit. Laskun lähetämme seminaarin jälkeen.

Lisätietoja seminaarin sisällöstä: Margareta Wahlström, YGOFORUMin sihteeri, margareta.wahlstrom@vtt.fi

Lisätietoja käytännön järjestelyistä: Sirpa Komulainen, Ympäristöteollisuus ja -palvelut YTP ry, sirpa.komulainen@ytpliitto.fi

Ygoforum on laaja-alainen ja puolueeton jäte- ja sivutuotemateriaalien infrarakennuskäytön sekä suojausrakenteiden yhteistyöforum (www.ygoforum.fi/). Ygoforumin seminaareja on järjestetty vuosittain jo yli kymmenen vuoden ajan. Seminaarit toimivat paitsi alan ajankohtaiskatsauksina, myös viranomaisten, tutkijoiden, konsulttien, urakoitsijoiden sekä muiden alan asiantuntijoiden kohtaamispaikkana.

Tapahtuma-aika

14.11.2018