Toimintamme

Kiertotalouden edistäminen ja kierrätysteollisuuden kilpailukyvyn kehittäminen vaatii määrätietoista yhteistyötä. YTP on tämän yhteistyön ja edunvalvonnan osaaja.

Olemme kierrätysteollisuuden edunvalvoja, joka edistää kiertotalousmarkkinan kasvua ja kokoaa yhteen alan toimijat. Toimintamme keskittyy erityisesti vaikuttamiseen ja verkostoitumiseen.

jonas-jacobsson-3vnQbLPtSUA-unsplash

Vaikutamme ja toimimme alan äänenä

Tavoitteenamme on kasvava ja toimiva kiertotalousmarkkina. Tuomme toimialan äänen kuuluviin sääntelyn valmistelussa ja päätöksenteossa sekä nostamme esiin jäsentemme kiertotalousratkaisut. Vaikutamme myös EU-tasolla kansainvälisten yhteistyöorganisaatioidemme kautta.

startup-594090_1920

Tiedotamme ja autamme

Jäsenillemme suunnatut tilaisuudet tarjoavat ajan tasaista tietoa kiertotalouden ja yritysten toimintaympäristön kehityksestä. Viikoittain ilmestyvä uutiskirjeemme tarjoaa tiiviin katsauksen alan ajankohtaisiin uutisiin ja tapahtumiin - tilaa uutiskirje sähköpostiisi. Asiantuntijamme auttavat jäseniämme edunvalvonnallisissa kysymyksissä.

team-4529717_1920

Kokoamme yhteen

YTP on yhtä kuin jäsenensä. Jäsenenä pääset vaikuttamaan kantojemme muodostamiseen ja alan kehittämiseen jaostojen ja foorumien kautta. Tapahtumamme tarjoavat ajankohtaisen tiedon lisäksi myös mahdollisuuden verkostoitua muiden toimijoiden kanssa. Teemme yhteistyötä alan eri sidosryhmien kanssa.