Delete ostaa Suomen Saneeraustekniikka Oy:n

Delete vahvistaa asemaansa haastavalla asbesti- ja haitta-ainesektorilla ostamalla turkulaisen alan kärkiosaaja Suomen Saneeraustekniikka Oy:n. Kaupan myötä Delete vahvistaa asemiaan haitta-aineiden erikoisosaajana ja purkupalveluiden suurimpana ammattilaisena Pohjoismaissa.
– Suomen Saneeraustekniikan osto tuo Deleteen laajan haitta-aineiden tutkimuksen ja poistamisen erikoisammattitaidon, jonka voimme yhdistää Deleten olemassa olevaan, laajaan purkuosaamiseen. Yrityskauppa vahvistaa entisestään Deleten korkeiden EHSQ-standardien mukaista työskentelytapaa haitta-ainepurkamisessa ja -tutkimuksessa. Samalla varmistamme, että vastaamme asiakkaidemme ja alan tiukentuvaan vaatimustasoon, tiivistää Deleten Purkupalveluiden liiketoimintajohtaja Kimmo Palomäki.

– Suomen Saneeraustekniikan asiakkaille kauppa tarkoittaa laajempaa palvelukokonaisuutta ja valmiutta ottaa vastaan suurempia kokonais- ja saneerauspurkukohteita. Asiakkaamme saavat käyttöönsä Deleten koko palveluvalikoiman aina teollisuuden ja kiinteistöjen puhdistuspalveluista viemäritöihin, linjaa toimitusjohtaja Kai Salmi kaupan etuja asiakaskunnassa.

– Teemme aktiivisesti töitä kasvaaksemme Pohjoismaissa. Delete on yritysostojen ja orgaanisen kasvun myötä kasvanut viimeisen vuoden aikana Pohjoismaiden suurimmaksi purku-urakoitsijaksi ja on nyt edelläkävijä haitta-aineiden poiston ammattilaisena, summaa Delete Finland Oy:n toimitusjohtaja Tommi Kajasoja lopuksi yrityskauppaa.