Ygoforumin ekskursio 25.9.2019 – ilmoittaudu mukaan!

YTP järjestää yhdessä Ygoforumin kanssa ekskursion, jossa tutustutaan kolmeen vierailukohteeseen Vantaalla ja järjestetään miniseminaari, jossa esitetään taustatietoja vierailukohteista ja ajankohtaisia selvityksiä. Tervetuloa tutustumaan uusiomateriaalien jalostamiseen ja tuotantoon sekä kuulemaan viimeisiä tietoja käytännön toteuttajien näkökulmasta!

Päivän ohjelma
Tutustu ekskursion ohjelmaan

Osallistumismaksu
Ekskursion osallistumismaksu on 75 €, johon sisältyy bussikuljetukset Tikkurilan juna-asemalta vierailukohteisiin ja tilaisuuden jälkeen takaisin Tikkurilan juna-asemalle sekä lounas. Laskun lähetämme ekskursion jälkeen.

Ilmoittautumiset
Ilmoittautumiset ekskursioon viimeistään 11.9.2019 seuraavasta linkistä: https://my.surveypal.com/25.9.2019-Ygoforum-ekskursio
Opiskelijoille on 5 hengen maksuton opiskelijakiintiö.

Lisätietoja ekskursion sisällöstä:
Margareta Wahlström, YGOFORUMin sihteeri, margareta.wahlstrom@vtt.fi
Lisätietoja käytännön järjestelyistä:
Sirpa Komulainen, Ympäristöteollisuus ja -palvelut YTP ry, sirpa.komulainen@ytpliitto.fi

YGOFORUM on laaja-alainen ja puolueeton jäte- ja sivutuotemateriaalien infrarakennuskäytön sekä pohjaveden suojausrakenteiden yhteistyöfoorumi (www.ygoforum.fi). YGOFORUMin seminaareja on järjestetty vuosittain yli kymmenen vuoden ajan. Seminaarit toimivat paitsi alan ajankohtaiskatsauksina, myös viranomaisten, tutkijoiden, konsulttien, urakoitsijoiden sekä muiden alan asiantuntijoiden kohtaamispaikkana.